»Obtožujejo Rusijo, da je tako figurativno kot dobesedno izropala njegovo ukrajinsko dediščino.«
»Hvala bogu, da je tako obsežen predgovor, da vsaj vem, za kaj gre.«
»Gospod, usmili se Retka, amen.«
»To je rokopis iz časa okoli leta 1000. Kam nas to pripelje? V isto časovno plast, v kateri so nastali Brižinski spomeniki in ti so tako v nekem smislu tudi paralela.«
»Nekdo je nekaj narobe napisal, nekdo izpustil pol stavka, nekdo se je zmotil in je bilo treba z nožičem napisano odstraniti in potem s 'tlačenjem' črk vstaviti manjkajoči del ali pa so na robu dopisali, kar je manjkalo.«
»Pri besedilih, kot so martirologi in legendariji, so morali prepisovalci fantazijo pustiti doma.«
»V armenski pisavi so prepisovalci našli znak za neki zvok, ki so ga hoteli zapisati, niso pa ga imeli v grški ali latinski pisavi.«
»Samo kiparsko delo pa je predstavila umetnostna zgodovinarka Klavdija Figelj.«
»Nace Šumi je bil karizmatičen predavatelj, ki je z odprtimi razpravami in lastnim zgledom spodbujal k samostojnemu prepoznavanju umetnin, učil, da se je treba za ohranitev dediščine nenehno boriti in da noben dosežek ni zagotovljen in dokončen.«
»Stal je pred vhodno fasado in sočasno govoril o fasadi in o tistem, kar je na drugi strani. Vedno je imel v glavi celo stavbo, nikoli ni razlagal parcialno.«
»Kje je tu vic?«
»Predstaviti dediščino fotografov skozi in situ postavitev.«
»Ali so umetniški fotografi zaresni umetniki?«
»Meta Šolar dokazuje, da medijsko čisto slikarstvo ni izgubilo svoje privlačnosti, da ohranja piedestalno mesto v množici na različne načine procesiranih podob in da je v 'klasičnem' neke vrste nadčasovnost.«
»Vse bolj ga vleče v to smer ustvarjanja. Ker se tega zaveda, in se z vizijo ustvarjanja za odraslo občinstvo vživlja v tovrstno pripoved, pa so njegove ilustracije lahko tako prepričljive.«
»Tega se je lotil na način obrtnika in rokodelca in kmalu prešel v zvedavega mojstra, ki je tehniki hitro prikrojil še lastno domišljijo, pri čemer je vselej podrejen fizikalnim in kemijskim lastnostim sestavin in svoje izdelke širokega razpona - od okrasnega, preko promocijskega do protokolarnega - dvignil na raven umetniškega.«
»Veliko se je zadrževal na Bledu, kjer je imela njegova tašča penzion, in slikal Blejski otok s cerkvijo, na morju je risal jadrnice.«
»kot neustavljiv popotnik na ladji širnega sveta in lastnega intimnega občutja, ki za seboj – namesto drobtin, ki naj omogočijo pot nazaj – pušča množice porisanih in poslikanih papirčkov.«
»Njegove ilustracije ponekod predstavljajo konkretne predmete, figure in pokrajine, lahko pa delujejo tudi kot abstraktne prispodobe, ki odsevajo lirično vsebino.«
»Vsa pozornost občinstva je pomagala. Pri Ajvazovskem nisem prosila Meta, naj ga naredi za Ukrajinca. Toda zagotovo ni Rus; bil je Armenec in je vse življenje živel na Krimu v Ukrajini.«
»Koplje po svoji notranjosti, razmišlja o drugih in o svojih odnosih do upodobljencev (mati, oče, sestra, partner, prijatelji), odkriva sebe in druge, da bi razumel in uvidel.«
»Zna pogledati z očmi otroka, najstnika, a kot sam pravi, še ni prišel do odraslega sebe.«
»Prav ta zmožnost ohraniti otroško dušo daje njegovim delom poseben čar.«
»Umetnik odkritosrčno spregovori o libidu, o življenjski energiji, o travmah, s katerimi se spoprijemamo in jih premagujemo, tako on sam kot vsak med nami.«
»Ohranjanje tako velikega arhitekturnega spomenika v vsakem primeru predstavlja izziv.«
»V 17. in tudi še v 18. stoletju je bila zelo živa cehovska ureditev obrtniškega dela.«
»Figuri evangelistov sv. Luke in sv. Mateja lahko skoraj z gotovostjo pripišemo Valentinu Vrbniku.«
»Metodo tkanja pravzaprav lahko razumemo tudi kot avtoričin osebni prostor, kajti ob posamičnem delu poteka dolgotrajen proces ustvarjanja, neskončnega vlečenja niti, ki skozi čas ustvarjajo vzorce, površine, ustvarijo podobo, postanejo zgodba, a hkrati je to vseskozi prostor/površina za umetničino kontemplacijo.«
»Laibach Kunst na tokratni razstavi predstavlja novejše slike – s tole pripombo.«
»Prva podoba je bila zgoščena v črnem križu in moči znaka.«